Wednesday, February 23, 2011

kerdilkahhh aku???

kerdilkah aku??kenapa die bole buat,,,aq x bole buat?,,beta ??apa yg pandai sgtt??saya sahut cabaran cikguu''saya akan dpata 8A DLM PMR!!saya bole buat semua,,bukn setakat kelas bitara jew,,semua!saya yakihh,,,gamma???kenapa gamma x bole buat??gamma nie bodoe sgt kew??alfa beta pandai sgt kew?huhhhh,,,x bole2,,gamma bole,,''3GAMMA CEMERLANG SMKDDS TERBILANG,,''U CAN DO IT GAMMA!BETTER THAN BETA,,tadi kat sekolah cikgu midah ade buat program ceria untuk klas dan buka minda khas utuk klas3 gammaa,,bile kenang2 kan balik,,mcm teringin jew nk makan 8A HAHA!!beta??huhu,,meniru jew!org hias klass baek2 die nk tiru,,hurm,,x pe2,,esok aq hias cantex2,,haha,,,kite tgok mggu dpn klas sape mng mintax2 klas 3 gamma,,,,aminn,,dinding dh warna hijau,dh letak pasu bunga,dah tampal mcm2,,cme,,adew yg x legkp lagi,,esok baru nk baiki balik ape yg x lengkp tue.esok kena balik pkul 5 stgah kot,,huhu,,,mlm nie rse nk stay pkul 1 pagilah nk wat latihan,,he3,,kembang!!hah bru tringat mse kat perpustakaan tadi aq tersasul terpgang tgn die,,owhh,,heart attacked aq!haha,,musuh tradisi tue,,sampay sknk kiteorg x kan baik,,,dn aq x mau baek dgn dier,,x sggup aq,,perangai dier,,bak kate cikgu midah a.k.a suami.. paksu kate,=>("harap jew muke lawa,mulut maniis,,tapi hati busukk!!")nak buat apew kan??kenape dier bole buat,,sdngkan aq pon bole buat kn??aq akn target 3.5 mrkh dlm ujiann upp2,,u can do't,,,
huhuhu...

1000 000 SMILE FOR YOU AND DON'T FORGET TO VISIT ME AGAIN :)

No comments:

Post a Comment

321 orang pengomen tengah bercoloteh