Thursday, February 6, 2014

Masih terasa okey



Say something,i'm giving up on you








Masa itu kian pergi,sekelip mata dah masuk 2014. after SPM ! aku meneruskan kehidupankuuu *lap air 
mata. aheww ahew ahewww..Pelbagai onak dan duri aku tempuhi,sampai kaki ni tak tau nak berhenti di mana. Sekarang dah bulan 2 , bulan 3 aku flight pi bandung. Hubungan aku sekarang ? hmmmm kian hambar. im so sad ted !!!!!! huh T___T nak menangis. Memang aku tak layak untuk sesiapa. Aku tahu aku tak matang ! tapi... perlu ke cakap macam tu ? oh tergurisnya hatiku. *seret tisu. HMMMMMMMMMM aku nak buat ? putuskan hubungan dengan ehem..ehem.. tu ? Sanggup kah aku ? huarghhhhhh someone help me ! Dah tak ada tempat nak mengadu. kat twitter ? dah tak selamat,jijik pulak aku tengok TL aku,telah dicemari oleh seseorang yang tak berhati "baik" depa tu berpura-pura baik, Tapi semua tuh hampeh ! dekat wechat ??????? tak mau ! Nanti ada orang terasa ! Walaupun kita luahkan situ bukan bermaksud untuk sesiapa,lembut kan hati ? mudah sangat terguris dan terasa ! entahlah aku pun tak tahuuuuuuu,apa yang terjadi kat aku sejak kebelakangan ini. Aku seakan-seakan terlibat dengan "Kancah percintaan" menakutkan dengar ? huarghhhh tak sanggup nak meneruskan jejari jemari aku untuk meneruskan taipan aku kat lappy molek. Itulah aku kini dah terlibat dengan penglibatan percintaan monyet ? hukhukhukhuk monyet-monyet pun aku dah terlibat dah tok ley nak undur balik. Kelakar kan ????? HAHAHAHAHA * gelaksetan

Dulu aku selalu mengiayakan setiap kali depa bukak pasal kisah cinta ! ugh memang tak sangka sakit betul hati bila dah terlibat dengan "kisah sedih". Apa boleh buat dah alamipun *ayat makan dalam. sesiapa boleh bagi aku pinjamkan bahu dia tak ? sedih sesangat.. Rasa nak break up ! huh. Walaupun bukan hati ni yang minta. Oh pleaselah kejam sungguh cinta aku ! Tak apalah perjalanan aku still panjang lagi. Aku tak kesah pun kalau perhubungan ini tak berkekalan. *tipu semata-mata jangan percaya ! Maybe aku perlukan teruskan pelajaran aku ke peringkat yang lebih tinggi dengan lebih berjaya,siapa tahu kan ? Walaupun apa-apa terjadi kat hubungan ni,aku redha T__T aku pasroh T__T,terima kasih kepada ehemm,,ehemm. sebab bagi aku peluang merasai "cintamu itu". )": 



"so,this is....love ? i don't know think about myself,i dont care about myself.Just her. But,Maybe too much.Until it hurts"

apa semua tu ??????????? jangan cakap si ehemm,ehemm terasa apa yang aku luahkan kat wechat aku tu ??????? benda tu bukann untukmu. Harap mengerti ! hummm payoh bebenor ada kekasih yang tak mengerti betul-betul tentang perangai dan cara pasangan masing-masing ! macam tak matang ! right ? Kalau tak puas hati cubalah tanya kita dulu,ini tak melulu tulis tah pape,yang boleh menguriskan hati orang ! sedih tau tak,kita dah rasa dia macam nak ditinggalkan kita jeeee,huhuhuhu *baling tisu,seret tisu baru. Hmmmmm dahlah tak larat nak membebel bebanyak kat sini,sodehhhh lagi adalah. Redha jelah,tahan jelah perasaan ni

1000 000 SMILE FOR YOU AND DON'T FORGET TO VISIT ME AGAIN :)

No comments:

Post a Comment

321 orang pengomen tengah bercoloteh