Wednesday, July 30, 2014

Selamat Hari Raya

Assalamualaikum
Dear blogger


Selamat hari Raya Aidlifitri maaf Zahir dan Batin daripadaku, heeeee . harini hari raya yang ke-4 lagi 3 hari aku nak balik Keymenes (KMNS) Hmmmmm... ekceli aku dah pindah tempat belajar,aku dapat tawaran ke matrik jadi aku tinggalkan Utem, Dekat sana aku jadi manusia yang tak ada perasaan, pergi kuliah pukul 8.00 pagi balik kelas tutor pukul 5.00 petang, tiada masa untuk aku melihat dunia persekitaran yang biasa aku lakukan masa aku SPM dulu dulu,cehhh ayattt nak sedih gitu,hahaha... memang mencabar sangat duduk kat matrik sana,huhuhu,sedih penat,letih,menangis ? ofkos lah takde aku bukan lembik k,aku kuat ! dan yang paling mencabar sekali i solo sekarang,hahahahahahaha, kenapa aku solo ? senang je aku jawab "tiada jodoh,aku nak study dulu" hahaha,,, memang aku kat sana tak ada masa nak bercintan cintun.. tak ada masa nak layan benda tu semua,aku serahkan jodoh aku kepada-Nya. i redha k. hahahaha

Huargh aku memang tak percaya time flies so fast,3 hari lagi,pehhh kerja dengan assignment berlambak aku belum siapkan,math ? pehhh pecah otak aku. pecah weh math dia dah macam addmath aku ni mana pandai sangat addmath, adalah sekali kuiz tu aku dapat F apa lagi kena masuk bilik unit,kena lah aku dengan cikgu syam,sedih k i Fail math,sobosbosb..its so kay nizar ada,hahaha... nak diceritakan nizar ni ketua kuliah aku a.k.a classmate aku,dia ni sejenis dan egeng dengan aku jugaklah, dia selalu bagi aku motivasi sedih weh,sado betul hati dia,ehehehehehehehh ! jap ! dia dah ada gf ! aku tahu tau. hahahahahahahaha


hmmm semua kawan kawan aku yang dulu dulu dah sibuk dengan hal masing masing. aku kena teruskan hidup "disetiap pertemuan pasti ada perpisahan" aku akui. takpelah aku dekat sana pun ramai giler orang sayangkan aku, aku ada mai,aku ada qila,aku ada wani,aku ada ummu,aku semua oranggg.. tapi aku tak tau lagi hati budi depa. hmmmmmm takpelah aku setahun je dekat matrik aku kena dapatkan 4.0. by hook or by crook aku mesti dapatkan,,,,, hmmm ted aku kena hentikan pepatah perkataan aku sampai disini je,sebab aku banyak kerja nak buat,hmm ekceli banyak benda aku nak luahkan tapi aku tak ada masa,tengoklah kalau aku balik melaka,aku buat entry baru, rinddddddduuuuuuuuuuu semua muahhhhhh ! jangan risau hati aku sado. (: doakan aku kuat untuk mengharungi dunia yang pancaroba ni hihihi

1000 000 SMILE FOR YOU AND DON'T FORGET TO VISIT ME AGAIN :)

No comments:

Post a Comment

321 orang pengomen tengah bercoloteh