Wednesday, December 21, 2011

hari yang dinantikan tiba juga !

Assalamualaikum readers .^__^

Hari ini saja yayah buat awal entry terbaru maklumlah malam ni yayah tak mao tidur lambat sebab esokkan nak amik result PMR kat sekolah .walaupun hati suci yayah ni rase macam nak...nak.. kecut jew bila memikirkan ESOK hari yang paling bersejarah sekali . OMG reda jelah ape yang dapat tu janji yayah dah terbuat yang terbaik mase nak jawab soalan . bende tu dah lepas nak undur pon bukannye bole pon kan ? heeee :)nasi pon dah jadi lembik . ape boleh buat sabar ajalah .



Yang pasti yayah tak mau sedih-sedih . nak buat macam biasa . esok jugaklah kali terakhir kot yayah jumpe 
geng-geng yayah yang satu kepala dengan yayah . Tetibe pulak yayah rase rindu pulak dengan diorang tuh . maklumlah dah sebulan tak jumpa akhir jumpa mase last day kat sekolah itupun kiteorang jumpa gitu-gitu sebab yayah sebuk dengan khusus muzik moden(band) kat studio . so , terpaksa ler jumpa sekajap . tapi kan ada fisbuking dengan ym ?


hurm . NINA QISTINA ? (kawan baik yayah) camne ek dier sekarang ni ? rindu weyhh kat kau ? walaupun kau dah tak ingat kan aku kat sini . yelah sapelah aku kat kau kan ? sekarang ni kaukan dah ada kawan baru . siapa lah aku kat kau . walaupun kau buat aku macam tuh aku tetap sayangkan kau . aku tak pernah melupakan kau qies .:)
kalau kau terbaca entry aku ni . aku happy sangat weyh . nampak sangat kau masih ikuti perkembangan aku .TAPI . kalau kau ta ingat pon ape aku boleh buat ? 
ape pon aku nak cakap kat kau GOOD luck !  (aku doakan result kau cemerlang babe)

AMIN 

DOAKAN YAYAH
KAWAN2  
 

1000 000 SMILE FOR YOU AND DON'T FORGET TO VISIT ME AGAIN :)

No comments:

Post a Comment

321 orang pengomen tengah bercoloteh