Saturday, December 31, 2011

hey korang tau tak ?

Assalamualaikum ^__^

beeeep <3 rinduuuu serindu rindu nya . yeah . dah lame tak post entry baru kan . kan ?? ta.....tapi . hari nie Yayah teringin nak update entry . so , mari kite ramai-ramai mengupdate blog same-same . wetttt -..- mesti ramai malam nie mengblogwalkingkan maklumlah malam ni kan 31 DISEMBER 2011 makna ... ape ea ??
cuba korang teka  ?ting..ting..ting ..!

 YEPP  .:) esok tahun 2012 .OMG .maksudnya esok adalah tahun baru bagi kite semua. terima kasih Yayah ucapkan kepada TUHAN  sebab membiarkan yayah bernafas dan masih bernyawa di muka bumi yang TERAMAT INDAH ini supaya dapat kita melaksanakan ibadat kepada-NYA .

JIKA sepanjang tahun 2011 ini kalau ada kisah-kisah atau perkara-perkara yang tak diingini datang pada empunya badan so sepertimana kita patut  jadikan perkara ini sebagai iktibar supaya tahun yang akan datang 
kita tidak mengulangi lagi .
(so berubah lah dari sekarang jangan terlambat sudah . parah jadinya nanti . yang susah siape ? diri kite jugakan ?)
bak kate pepatah buanglah air yang keruhh ,sila ambiklah air yang jernih. Yang baik dijadikan tauladan yang buruk dijadikan sempadan .

bagi sesiapa yang nak mulakan hidup baru atau nak buat azamkan?. boleh aja ! janji niat korang tuh mestilah suci dan murni . jangan jadi angan-angan mak jenin sudahlah . cakap macam nie... last-last tak buat . kan ? AND yang paling PENTING untuk menjayakan niat korang tuh . 

korang patut BERDOA atau BERSOLAT mintak kepada-NYA insyallah TUHAN akan membantu korang .:)

Yayah pon nak mulekan 2013 dengan AZAM yang baru serta nak jadi diri sebenar yayah balik .Yayah tak nak jadi macam dulu . selama nie yayah PENAKUT , LEMAH ! pada diri sendiri serta tak YAKIN bila yayah buat sesuatu bende.
umur pon makin meningkat .esok  16 TAHUN tapi tak genap lagilah sebab birthday yayah lambat lagi .
yayah harap sangat-sangat ALLAH akan bantu yayah .
AMIN :)


Dengan ini yayah merasmikan happy new year-selamat tahun baru


welcome to 2012 and goodbye 2011 .:)




1000 000 SMILE FOR YOU AND DON'T FORGET TO VISIT ME AGAIN :)

No comments:

Post a Comment

321 orang pengomen tengah bercoloteh