Friday, February 8, 2013

Hati aku lebih tenang

Assalamualaikum
Dear Ted
Now !  
HATIKU telah kembali tenang terima kasih kepada ALLAH S.W.T. Tadi kami meluahkan perasaan masing-masing di twitter. Yayah dah putuskan jalan yang terbaik untuk kitaorang. Buat HALUAN MASING-MASING. Jika itulah jalan penyelesaian yang terbaik bagi kitaorang berdua. Yayah pasrah dan redha . Segala kejadian yang terjadi pasti ada hikmatnya,yayah bersyukur semakin hari Yayah semakin matang dan boleh berfikiran secara terbuka dan bukan SELFISH. Yayah yakin yayah dah buat keputusan yang terbaik. Yayah tidak akan tarik keputusan yayah tuh. AYU pulak selalu bagi Yayah semangat. Terima kasih AYU. kalaulah kau dapat baca blog aku. aku nak kau tahu kau adalah SAHABAT aku yang aku cari selama ini. Dikala yayah hampir terjatuh kau datang meghulurkan bantuan kat aku, aku sangat hargainya SAHABAT.
Jika tiada sokongan ibu dan bapa yayah. Yayah tak setabah hari ini yang mampu meluahkan di laman blogger yayah. "kamu perlu kuat dan jangan sesekali tunjukkan kelemahan.segala yang terjadi ada hikmahnya" mama yayah  
Dan HAFIQ pula,yayah dah tanya dia "Terima kasih sebab kau buat aku terjatuh,dan apa salah aku sampai kau menghina dan mengutuk aku?semoga ALLAH mengampunkan dosa kau." 

Tak pelah hafiq kau buat aku macam tuh,aku redha. walaupun aku tak buat salah dengan,aku maafkan kau,
nobody in the world is not perfect right?

Jika seadanya kau tahu perasaan ini,kau akan turut merasainya. yelah akukan kawan jenis makan kawan bak kata kau. Aku sedar siapa aku. Aku sedar aku tak layak untuk semua orang, ye aku tahu kawan.
Aku sedar siapa aku selama ini,dan aku banyak bersabar sebab ALLAH S.W.T. sayangkan orang yang bersabar seperti aku. AKu tahu semua ujian dan dugaan-NYA  bagi aku untuk mencapai kejayaan aku untuk SPM ini dan aku tahu aku,aku kuat untuk mengatasinya.
Apa-apa pun aku nak berterima kasih banyak-banyak kat kawan aku fatin,eli,aisyah,mia,nur dan hafiq sebab jadi kawan aku selama ini. Kali ini aku akan lebih matang dan serius. Aku akan tinggalkan zaman kanak-kanak aku. HAHA.. aku tak percaya aku akan matang dan serius. agaknya muka aku macam mejar idris tak ? tegang semacam muka kan ? heheheeee :D LIFE MUST GO ON kawan.
i'm not alone,and i hope i will always never give up in my life. i want to be myself only. BUKAN sepatutnya.Aku harap kau tak salah faham terhadap aku .just go with the flow right ?


1000 000 SMILE FOR YOU AND DON'T FORGET TO VISIT ME AGAIN :)

No comments:

Post a Comment

321 orang pengomen tengah bercoloteh