Thursday, February 7, 2013

Please kawan jangan buat aku macam Banduan !

WHY ? Terima kasih hafiq, bila aku jumpa kau nanti aku akan cakap "terima kasih !!! " kau berjaya sakitkan hati aku walaupun aku tak buat salah dengan kau, kau siapa nak menghukum aku ?  ada aku buat salah dengan kau ke sampai kau nak kutuk aku kat fb dengan twitter ? hah ? who are you ? siapa yang bagi kau kutuk aku ? kau memang silaplah HAFIQ, kau silap memilih antara kaca dengan permata, terima kasih banyak-banyak sebab kau dah buat aku terduduk, kau tahu tak ? aku betul-betul kecewa dengan perangai kau, aku tak percaya selama ni orang yang aku anggap kawan sampai cakap aku macam tuh. Jadi kau seronok tengok aku dihina dikutuk ? dipulaukan ? tahniah,,,tahniah.. kau ni manusia jenis apa ? tak ada perasaan kemanusiaan. AKU AKAN MAAFKAN KAU. semoga ALLAH S.W.T mengampunkan dosa kau tu, aku harap lepas ni baiklah kau bertaubat. kau buat aku macam ni, satu hari nanti ALLAH akan bagi cash dengan kau, AKU REDHA ...walaupun aku terpaksa telan pahit apa yang kau buat kat aku. untuk kawan aku geng GELI II aku tak marah kan korang semua aku hanya kecewa dengan ATIN tu je ! PERLU ke ? nak membenci dan mengutuk aku macam tu sekali. owh baru aku ingat,bukan kau kata aku tikam kau dari belakangkan ? heyyy aku bukan kawan jenis macam tulah,selama ni korang buat kat aku,aku diamkan je. Aku tak ambil heran aku tak ambil kesah sebab AKU HIPOKRIT ! aku nak jaga HATI.PERASAAAN korang tahu tak ? tapi perasaaan aku ? aku abaikan, no way ! tak bolehh..aku bukan manusia yang tak ada perasaan ,aku manusia yang dicipta mempunyai perasaan, tolonglahh jangan buat aku macam barang mainan yang korang selalu kutuk dan hina . YA ALLAH KAU BANTULAH HAMBAMU YANG SEDANG DILANDA MASALAH INI,KAU KUATKANLAH SEMANGATKU UNTUK MENERUSKAN KEHIDUPAN.


Patutlah semua orang tak suka perangai kau sebab hati kau tak elok,kau selalu menghukum orang yang tak bersalah dan aku nak cakap "KAU BUTA ! BUTA !!!! " kau ingat aku nak semua ni terjadi ka ? hey siapa yang nak kawan .. come on lah ALLAH dah bagi kau akal fikiran boleh fikir mana yang baik dan buruk,kau dah salah menggunakan dengan mengutuk,menghina dan mencaci aku. owhhh kawan,aku harap lepas ni sedarlahhh segeralah bertaubatttttt... Tak payah nak tulis macam-macam kat twitter dengan fb kau tuh. Memang aku sedih sangat-sangat. Tapi aku hanya boleh katakan. " kau bukan orang yang aku kenal selama ni,jauh berubah." kau mesti lebih kenal aku,sebab aku satu kelas dengan kau masa sekolah rendah. Cepatnya kau berubah hati kawan...

1000 000 SMILE FOR YOU AND DON'T FORGET TO VISIT ME AGAIN :)

1 comment:

  1. aq sokong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>.......................aq jugak prenah kena..........

    ReplyDelete

321 orang pengomen tengah bercoloteh