Tuesday, July 23, 2013

Aku bosan dengan sikap kau

Assalamualaikum
Dear ted



   Hari ni kat sekolah serba tak kena, sakit hati betui yayah,dahlah bulan ni bulan puasa penat tahu ?
i know,benda tu pahala,but why dia tak buat sekali ? and yayah paling bengang sekali dia cakap ape tau ? Dia cakap yayah assistant yang tak berguna ! APAK LUUUUUUUUUUUUUUU..... aku buat kerja macam nak mampus kau kata aku tak guna. buta pe mate mung ? Yayah buat kerja yayah,angkat kerusi, jumpa kelas by the class mintak nama sorang-sorang,ada tu sampai kena marah dengan cikgu. Malu nohhhh..Tebal kang je muka depa semua,ape kehal dia tak buat sekali,kau ingat kat Pengerusi kau boleh mengarah orang sesuka hati ? sorry lah kawan,itu bukan cara aku. Aku pun ada jawatan jugak le. Mr ong pun dah marah tadi...... dia langsung tak tau,,habis tu selama ni dia buat pe ? mengarah ? come on lah kawan. lagi sebulan nak trial SPM, takkan nak hadap benda ni sampai trial kot ? aku ada life lahhhh.... i need to move on in my life... aku tak mahu sejarah berulang kembali. Aku penat !

Bukan aku buat kerja tak ikhlas,tapi kau sebagai ketua perlu BERBINCANG . bukan nak buat kerja sendiri jeeeee.... we all ada hati dan perasaan. faham ? i dont care kalau kau nak cakap aku ape ? ada aku kesah ? selama ni aku duduk sebelah kau aku banyok bersabor. banyok tenangkan diri. sebab aku fikir 5 bulan lagi nak tinggalkan sekolah. 3 Bulan lagi nak SPM. AKU NAK keluar dari sekolah disebabkan kejayaan,bukan disebabkan benda remeh temeh ni.

I think better kau ubah perangai kau.. #UBAHLAHHHH... demi kebaikan semua.
kau dah buat ramai tak sukakan kau lagi,pleaseee jangan jadikan aku salah sorang daripada mereka.
we all ada perasaan.Aku harap ALLAH S.W.T lembutkan hatimu wahai sahabat.

baru aku tahu, dan rasa apa yang husnah rasa !  aku tahu dan rasa sangattttttttt...

please sedar demi kebaikan semua :
ikhlas dari sahabatmu




1000 000 SMILE FOR YOU AND DON'T FORGET TO VISIT ME AGAIN :)

No comments:

Post a Comment

321 orang pengomen tengah bercoloteh