Thursday, October 10, 2013

Ana pandai cakap ?


Bukak pintu rumah......
Ana tengah tengok tv layan kartoon oggy the cockroaches

Aku    : Ana buat pe ? muka blur -,- tangan kat kepala capai tudung sekolah,,aku baling jauh-jauhh...fuhhh
Ana    : oggy....sambil tu tangan pegang remote astro tak lepas-lepas.aku jeling jeeee....
Aku   : nak remote..
Ana   : tok ley *suara pelat dia..sumpah nak tergelak...aku tahan je..(:
Aku   : Bak remote tu,akak nak tengok tom n jerry...
Ana  : tok lehhh,,,anak punya...wek..wek..sambil tu tangan dia pukul bontot aku,,cehhhh *kuang asam jawa 
Aku  : pfffttttttt,,,,gatai punya adik...

--------------------------------------------------


dear Spm...ape kehal kau datangggg cepattt hah ???? kau dah tak sabau-sabau lagi ka ??aku ni ha ilmu pun belum cukup didada lagi ! perghhhh......banyak betul pengorbanan bulan ni.....bye lepas ni aku freedom...and akuuu akan lupakan segala-galanya byebye.....besok cuti sekolah,,hw dah bergunung-gunung dah melambai-lambai panggil aku,,apa lagi malam kang hadap le aku dengan natang tu...ohhhhh teacher please....saya tahu saya nak berjaya...otak saya dah tepu.banyokle hw,bukan mengeluh tapi...apa ? hihihi

Tampau muka sekali,,sekali lagi n sekali lagi,.,,sakit tak ??? sumpah sakit dohhh ! sakit lagi hati ni ?hihi...cewahhh beremosi pulak. phewittttttttt....

ada masa lagikann ??? actually aku update entry sekarang ni ? sekarang ni sebab otak aku dah kaku sangat belajor,nak hilang kan stress apa lagi update entry le,tengok hujan dah . Tapi tak hilang stress tu...
Tahu ? banyok sebenarnya benda aku nak share kat sini,tapi tak apalah...baik aku pendamkann...kan ada icah..HAHA *gelak syaiton. hihihihi kesian dengan dia,,,

Selamat hari raya korban,,peah dah habis PMR,,syok gila aku tengok dia lepak-lepak terkankang sana sini serius aku jelly bhai...maklumlah exam dah habis...segala urat dia keluarkan..now ? dia baca novel..tak apa aku tahan nafsu halwa aku. Nanti lepas SPM tengoklahh aku akan hadap benda tuh sampai termuntah-muntah ! *kaki goyang
Jangan risau aku ada satu novel baru beli,,belum bukak lagi...3 novel belum baca ! syok ni....Tapi...ayah suruh kerjalah...aloh kacau line.

okey,fullstop..banyak betul aku membebel,dah macam nenek kebayan doh.kaloh nenda aku...
bye nak DM dengan alif..
n tak lupa nak bagi tahu aku n aniq tak de papepun,harini aku tolong dia pura2 rapat dengan dia sebab ada budak gila suka kat dia,so sebagai kawan aku just tolong je,,ops ! buat pe aku bagi tahu.,,kata tolong ikhlas ye tak ?haha bye 

ASSALAMUALAIKUM (: muahhhhhhhh...;*


1000 000 SMILE FOR YOU AND DON'T FORGET TO VISIT ME AGAIN :)

No comments:

Post a Comment

321 orang pengomen tengah bercoloteh