Friday, September 27, 2013

Maafkan diriku

Assalamualaikum

Dear Ted


Pertama kali buat hidup aku,aku bersyukur kepada Ilhai....aku terpilih sebagai pelajar target sekolah dan aku tak pernah terfikir yang aku boleh sampai sejauh ini... walaupun dah 2 tahun peristiwa tu berlalu,,kalaulah peristiwa tu tak akan berlaku kemungkinan besar aku tak sekuat dan setabah sekarang. maafkan aku....
akuuuu egooo sebab nak capai kejayaan aku. Aku nak tumpukan perhatian pada SPM dahulu sebelum kearah situuuu,,,Spm tinggal 1 bulan  lagi. Inilah masa aku nak berbuat jasa kepada ibu bapa aku....
aku tahuuu dulu aku bodoh,bodoh sebab renyukkan keputusan PMR,,,,maafkan akuuu.....


kepada  *I!@#$% actually aku tahu apa perasaan kau terhadap aku... yelah aku selalu stalk kau...HAHA.*.teruk anak dara ni stalk anak teruna orang..apa boleh buat hati dah tersangkut...hihihihi.....
bukan aku tak suka kau,,,dan bukan akuuu tak layan kauuu....takkan nak bagitahu yang aku suka kau....kottt,,malu lahh....kerja gila tahu ??? seumur hidup aku,aku tak pernah rasa berdebar-debar dan asyik teringatkan kauuu...walaupun aku tak layan kauu...

setiap saat dan detik bila di dalam kelas aku curik-curik pandang kau,maybe kau perasan kot ??? dan pura-pura tak nampak kan..kan..kan ??? kalau ye senyum okey (: smile is sunnah tau...hihi sorry....gila kan aku ??? tapi agaknya aku tak segila kau ? perlu ke nak meluahkan kat twitter ???huhuhu....
harap kalau...kita ada jodoh... kita akan bertemu semula...dan kearahhhh selanjutnya...aku tak mahu nak...cakap apa-apa dan mengharapkan benda yang bukan semestinya milik kita... aku takutttt...aku takuttt benda tu berulang semula,,sepertimana uncle telah diduakannn.,,,aku tak nak jadi macam uncle,,,
kesian uncleeeeee,,,

Dan sekali lagi,,,aku harap kita boleh berjaya sesama dan masuk sesama seuniversiti.. manalah tahu kita akan kekal menjadi yang ________. HAHA..menggong kan aku... haraplahh..tapi please,,,,aku nak kau kuat dan sabar..yang penting aku nak kauuu kejar dulu kejayaan..Insyallah aku akan jadi milik kau....

Assalamualaikum (;

1000 000 SMILE FOR YOU AND DON'T FORGET TO VISIT ME AGAIN :)

No comments:

Post a Comment

321 orang pengomen tengah bercoloteh