Saturday, March 5, 2016

Apa bendalah weh

Nak cakap apa ? Entahlah sebenarnya banyak benda yang aku nak cakap, tapi tangan ni tak mampu nak menaip banyak banyak. Hmmm aku busylah sikit. Nak tau ke keadaan aku kat Pahang ? ke nak tau result aku HAHAHAHA *seret tisu Entahlahhh, banyak benda yang aku nak kena fikir nak kena buat nak kena uruskan ohmG. Yelah umur aku dah masuk -an kan so benda banyak baharu yang aku perlu perbaharui acecehhh, *angkat tangan. Alhamdullilah result aku oke cikittt lagi nak D.E.K.A.N bersyukurlah. Tapi kepala aku start berserabut bila balik UMP mana taknya banyak projek,tak lama lagi projek anak anak yatim, harap segala dipermudahkan. Semoga hati aku kuat !!! *walaupun dalam hati x kuat macam ais kena panas, CAIR ! Inilah jalan untuk aku menuju kejayaan yang aku tak tahu tapi kaki aku terus melangkah ,JUST GO WITH THE FLOW,sejak kat matrik lagi aku dah berserah,aku akan ikut hala tuju yang ALLAH bagi,dan aku takkan merungut.Alhamdullilah semua baik baik belaka and aku tak boleh rasa selesanya sebenarnya. Risaulah jugak. Kadang kadang aku rasa yang aku ni berserah,tak ada cita cita. entahlah mungkin aku dah malas nak fikir, malas nak rancang hala tuju hidup aku,so aku ikut JALAN ALLAH ! aku yakin mesti ada hikmahNYA. *senyum. hmmm aku rindulah jugak kenkawan sekolah aku walaupun diorang masih ingat lagi ke kat aku, aku saja mendiamkan diri. Tak apalah aku dengan cara aku sendiri, yang penting aku tak buat orang terasa. ehhhhh *kenyataan apakah ini ? ayat pasroh berseroh . Yang penting aku kena fokus dulu dengan kerjaya aku before aku dah karier sendiri hahahaha. *berangan.  


Kadang kadang aku pun bosan jugak dengan life aku kat umpi yelah asyik menghadap buku, pernahlah jugak aku bermaustatin kat masjid sampai orang masjid dah kenal perangai aku dengan Fatihah*bff aku. tulah nak berjaya bukan senang ! banyak benda yang kau kena korban, tapi bila kau dapat hasil dia inshaallah kau bahagia punya,,tapi ingat jangan ada perasaan RIAK ! *geleng-geleng kepala. Sia sia je hidup kau sebagai student u kalau perangai ampa macam tu. Biar biasa biasa. HAHAHA, seriuslah aku rasa aku sama macam kat matrik,still selekeh, still lagi nerd. HAHAHA. sadis betul, nampak tak yang aku ni memang fokus benda yang satu kan ..kan..kan ? So, sesiapa yang ada angan angan nak bercinta ala ala ala drama melayu tu lupakan ajelah . heheheee. *perasan. (:
okeylah aku tak boleh lelama banyak benda tak study aku masih lagi honeymoon. kahkahkah.


1000 000 SMILE FOR YOU AND DON'T FORGET TO VISIT ME AGAIN :)

No comments:

Post a Comment

321 orang pengomen tengah bercoloteh