Sunday, May 22, 2016

Takpe Just Go with the FLOW

Kata mulut makan dek HATI
Kata orang Hati Hati
 

Good luck final sem 2 intan, hihi lama dah tak muncul ye kat belog, bila ada masalah baru cari kan kan ? * tutup muka. Yelah nak luahkan kat siapa ? siapa je yang nak dengar luahan aku ? hmmm *seret tisu T_T

Mommy i misss u, rindu hug mama, rindu bau mama, rindu nak cium peluk mama.. auch rindunya. Maaaaa nak nangis ni tahan je sekarang. EEEEeeeee, sebab tu taknak bukak topik pasal mama kang dah meleleh air mata, hish buat malu dalam masjid orang tengok kau ! erm. 

Harini aku serahkan kaki aku untuk bergerak kat mana mana. straight forward jelah !!! mana faham weh ! hm begini ,aku biar je kaki aku bergerak aku follow, aku ikut, mana dia nak pergi aku pergi,mana dia nak berhenti aku berhenti hahaha. Pakai lawa lawa pun sebab nak bagi hati ni tenang gembira tapii, tak taulah rasa apa sekarang ? rasa macam nakkk terjun KLCC . hish hish hish tak patut tak patut. mana aina rindddddunya kat awok, rindu nak dengar nasihat ikhlas daripada AWAK. 

Intan please wake up, jangan layan sangat perasaan macam mana sekalipun, fokus dengan final exam, jangan sesekali tunjukkan kelemahan kau,ingat Allah kan ada. sabar yeee. Allah suka dan sayang pada orang yang sabar. (:
 
Takpe just go with the flow. 






1000 000 SMILE FOR YOU AND DON'T FORGET TO VISIT ME AGAIN :)

No comments:

Post a Comment

321 orang pengomen tengah bercoloteh