Friday, September 6, 2013

ITU SEMUA DUSTA SEMATA-MATA

Penulis berkesan

buat pertama kali aku jenguk blog sedih aku menagis sepuas-puasnya,baru beberapa perkataan aku baca kat blog arwah,air mata aku menitis. woww ! arwah telah mengingatkan aku tentang kehidupan di dunia, walaupun dia dah pergi sebelum sempat mengambil SPM. 

now, ibunya telah mengantikan tempat arwah untuk meneruskan blog arwah,walaupun arwah dah pergi. 
entahlah aku pun tak tahu nak cakap apa, ajal seseorang tak kira tua ataupun muda. 

ops ! cik rah dilupakan,,haha tak pe sekali sekala aku tak belek cik rah pun tak pa,harap mama tak bebel.
aku tahu mama nak yang terbaik untuk aku,,tapi tiba-tiba malam ni hati aku nak baca blog orang yang dah pergii,entahlahhh.. sayu weyh. tak tahu nak cakap apa. macam manalah malam pertama di alam kubur ek ? seksaan ? uncle kat sana macam mana ek ? atok ? sihat tak ?

berbalik pada cerita mula2, arwah ni meninggal disebabkan accident langgar lari. dikatakan yang arwah kemalangan parah. harap roh arwah tenang dan dicucuri rahmat. sayu pulak hati aku bila baca blog arwah,ketabahan mak dia dengan meneruskan penulisan blog,walaupun arwah dah pergi meninggalkan dunia fana.

kalau aku mati mak aku nak ke teruskan blog aku ni ? haha... entah2 tak de kot. mak aku manalah tahu yang aku ada blog.hihihi :D  

Mungkin waktu tu semua orang akan mulai menghargai aku...yelah orang dah mati kan,bila orang hidup kita tak pedulikan kita..bila kita dah tak ada mulalah dia terhegeh-hegeh nak ingatkan dia. ada tau spesies macam tu kat dunia ni. 

okeylah nak out ana dah mula nak conteng buku aku,ini tidak boleh dibiarkan ! apa yang penting ???? kerjasama ? ops ! teringat pulak dato K

1000 000 SMILE FOR YOU AND DON'T FORGET TO VISIT ME AGAIN :)

No comments:

Post a Comment

321 orang pengomen tengah bercoloteh