Thursday, September 12, 2013

S.E.N.G.A.U

Assalamualaikum
Dear Ted


aku   : acah Nazwannnnnnn tuhhhhh.. *senyum sampai ke telinga
            haha.....
acah : *paling mukaa sambil tersenyum reaksi muka ? of course leeee macam nampak hero tamil poorahh

# nazwan lalu sambil tersenyuman terlebar...:D

bila aku jatuhhhh cintaa....
kan ku sebutttt namamuuu.... 


ops ! suara tak macam awi lahhh,,,,sengau sikit yang penting.........kitaorang memang leburrr habis ! Dia macam tahu-tahu je kitaorang duk jeling-jeling kat dia...hahahahaha WHATEVER..memang lagu tu berkumandang kat halwa aku bila dia lalu depan kelas,,,chewahhhh...
acah punya ! eyhhh jap ? acah ? hafiy mana nak campak ? tamaklahhhh...share le sikit. hihi....

-----------------------


Aku dah dua hari demam,batuk dengan selsema. Redha jelahhhh memang dah agak tahun ni memang aku banyak kali sakit,maybe antibodi lemah.ada orang tukannnn tanya kat ELI yang aku demam ke ????cehhh *senyum lebau gelek bontot satu pusingan sekejap lalala~~~~ pftttttttt ! phewitttttt .....hihi... Sengau semestinya..maluuu oii,,sikit jeeee...tapi ada hikmah Allah tarik nikmat kebauan aku..almaklumlah dah dua hari kelas aku asyik bau taik kucing ! hampeh tak tahuuuuu mana datang baunya, suka weyhhhhh ! tak payah bau tahi kucing.

Icah ??? tak tahan bau sampai letak minyak angin kat hidung,,,acah pula tak habis-habis nak mengomel sebab dia selalu berbau busuk ! Tapi peliklah aku bauuu benda yang sedap tau ,bau MAKANAN ! betui *rasa kenyang! bau rendang,bau ayam goreng,,pergh air liur meloncat keluar.

Minggu depan cikgu ekonomi aku Roziah nak sambung belajar kat UKM,so cikgu mail take over kitaorang,sodeh ! T__T cikgu kesayangan ekonomi aku nak pergi belajar.........
Nanti aku pulak nak pergi....pergi bukan untuk mati tau ! *tampau pipi haha...pergi tinggalkan sekolah okey...
Pahala aku masih tak cukup-cukup lagi nak bawak kat sana.Takkan nak tinggalkan mak ayah aku...chewahhhhh aku anak mak mana boleh tinggalkan MAK ! makkkk nakkkk .....ops !
heeeheeeeeeee :D Shuuuuuuuu.....

Nak tahu takkkk kita dapat Berapa markah dalam subjek Sejarah ????????? 2 markah lagi nak pergi A+ TAU...syukur Alhamdullilah. intan akan tunaikan impian atok ! i'm promise :D ingat tauuu,,tips uncle bagi sebelum perg...i yang penting hafal tempat dan perjanjian bersejarah.Terkejut gilalah bila apak tiri kata Intan dapat 88% sejarah.... whuarghhhh first time tersentak terkejut ! kejang semua kaki tangan,,semua budak kelas senyap,,geng kat belakang terkejut tengok yayah ,peace sorry :D HAHA,,,happy weyh,kalau aku tak dapat A sejarah,,memang aku terjun KATIL lah.

Btw, aku harap kawan sekelas aku berjaya dalam SPM :D amin


eyh jappp....
 nak habiskankan lagu tu boleh ???


bila akuuuu jatuhhh cinta,,,,
kan ku sebut nama nazwannnnn
kan ku curikkkkkk hatinya...






1000 000 SMILE FOR YOU AND DON'T FORGET TO VISIT ME AGAIN :)

No comments:

Post a Comment

321 orang pengomen tengah bercoloteh