Friday, September 6, 2013

SAMBAL KICAP BAWANG


Assalamualaikum
Dear Ted

Seronok basuh 20 ekor ayam dengan cikgu sahrumi,mia,ayu,eli dengan atin. *seriously aku tak percaya si pontianak basuh ayam haha  jahatkan aku ?? it's so kay dia tak marah  yelah aku tengok minah tu tangan lembut semacam manalah tahukan dia tak pernah buat kerja-kerja macam ni. Bendera 5 Gamma berdiri tegak ! aku turun padang dengan rela hati basuh 20 ekor ayam,yelah selalu tangan aku alergik pegang ayam lama-lama, tapi kali ni gatal dia tak mai dah. Syukur weyh. Tak adalah kerja aku kebekanglai.


Then lepas  basuh ayam aku,dengan ayu kena potong cili padi,mak oii satu besen besau nak buat sambal kicap bawang untuk soto,perghhhhh sedap !!!!!! walaupun aku minah tak tahan pedas akuuu rasa jugak sambal tu,tapiii sikit jer,tak berani nak makan banyak-banyak kang kesan dia aku cirit birit. Sambal kicap tukan... sedap weyhhhh terasa bawang goreng bercampur keharuman bahan dia bila benda tu masuk kat dalam mulut aku,perghhhhh berasap lidah aku,PEDAS terasa tau dekat hujung lidah,apa boleh buat aku dah dapat kesan dia. Teruk ohhh,,aku buang air besar keluar darah ..... *fakta k bukan auta semata-mata ;"(

Bukan setakat tu je,,,pak ustaz kita ada sekali tadi,whuarghhhh histeria acah dengan nur,mia eli termasuk aku...
YA ALLAH cairnya hati aku bila tengok dia,* zina mata oiiii *gelaksyaiton  tak apa sekali sekala
pak ustazlahhhh,,huk aloh si NAZWAN tuhhhhh.... Aku perhatikan dia asyik keluar masuk surau,lepas tuh dia pandang-pandang kitaorang,apa lagi kitaorang naik bul-bullah... gatai betui depa, ada ke diorang duk usya-usya nazwan dalam surau,malu oh. tebai 10 inci kot muka. Memang tak boleh blah,yang best tukan ? masa aku dengan eli carik-carik isi ayam nak buat perencah soto,aku ni dengan gatai lembutnya pi sapa si pak ustaz tu joint sekaki makan ayam cecah sambal bawang cikgu...dia malu-malu noh...malu-malu tapi mahu,macam le aku tak tahu..cikgu sahrumi senyum jeeeee. marah le ecah kalau tahu.

"kalau tak nak makan geleng 3 kali" eli kata

nazwan mulalah geleng2 kan kepala dia,aku duk mengira berapa dia mengeleng,1,,,2,, tak cukup 3..aku tegur ,aku cakap tak cukup lagi satu mengeleng..dia senyum jeeeee....
pergh memang cair hati aku agaknya cair lagi ais yang kat dalam cawan semalam. HAHA :D

A.B.E ??? of course lahhh kita ingat tau,masa nak carik ayam,asyik teringatkan dia jeeee,eli dengan mia mulalahh nak kenakan aku..elehhhhh ... aku tak kesahlah

Walaupun petang ni aku tak terlibat dengan HI-TEA,aku puas makan ayam soto cecah sambal cikgu sahrumi,seronok !
Aku dah tau dah apa rahsia nak bagi sambal tu sedap ! gulp.*telan air liur shuhhhhhhhh....
mana boleh bagitau..rahsia okey.


Setakat sinilah coloteh aku,aku penat. Nak berehat bye :D




1000 000 SMILE FOR YOU AND DON'T FORGET TO VISIT ME AGAIN :)

No comments:

Post a Comment

321 orang pengomen tengah bercoloteh